Förlåt käre övervakare.

Det kan hända att min blogg upphör existera. Det skulle vara olykligt.
Men jag känner endå att jag måste få skriva detta.

ALLA ANDRA BLOGGAR PÅ DENNA JÄVLA SIDA ÄR SÄMST!

Vad vill folk med innläg som tillex:
"Fem mest våriga frågor!
1. Vad är vårmodet i år?
2. Den bästa musiken till att shoppa kläder.
3. Ditt fulaste plagg från förra året.""
Jaa.. Ni fattar kanske hur dom två sista ser ut?

Till det så har vi dom älskade flickor/pojkarna som skriver om program på tvn.
Där käre läsare, har ni viktiga saker!
Om ni har tid över, läs en dålig ressention om ett program som sänds på 4an.

Frågan är: Har ni tid att läsa den men inte se programmet själva?

Jag känner att kroppen bara sprödar efter Core just nu...

Låt mig få skrika, höras och låta, om det så är det sista jag gör, min sista tid i denna värld ska ej gå bönhörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0