IDOL-ALICE HAR FIRAT PÅSK!

Okej, våran älskade Idol-Alice har firat påsk! Gud, hur orkar dessa kanonkända människor fira sådant?
Tänk om vi vanliga medelklassfolk kunde göra sådant! Det vore tokigt du!

Men ärligt talat... Lägg ner skiten nu...

Fattar inte dom tusentals människor som går till Idol att dom är horor?
Dom horar ut sig till systemet... Med repliker som "Det vore roligt att ha gjort." "Men jag kan få vara med i TV!" och favoriten "Jag vill se vad jurin tycker om mig." Raddar dom lydigt upp sig på ett led, för att föras till den beryktade JURIN!
Men vänta! Nej, dom får inte ens träffa den riktiga, utan istället får man gå till en annan juri, som avgör om man är tillräckligt bra eller dålig för att vara med på TV4. Låter ju riktigt skojj det här! Varför är inte alla med?
Sedan kan jag tillägga att det som får mig att spy, det är att dom som faktiskt har talang, slänger bort den på denna skit!
Dom hade kunnat blivit så mycket mer, en denna jävla sönderknullade, urmjölkade kossan... För det är vad dessa "Artister" slutar som! Vart är den där jävla Daniel? Vart tog Darin vägen? Kan ni några fler namn? Mycket möjligt.. Jag är rellativt ensam i min avsky... Våga stå emot massorna, massorna är så lätt att påverka... Ge mig 20 minuters sänningstid på fyran och jag ska lägga Sverige vid mina fötter!

Och dom som säger att dom bara tittat på den där jävla audition kan ju gömma sig, så jag slipper se dom... Hycklare.

"Hur länge ska en människa behöva genomlida smärtan utav att få sina känslor och tankar fettjade? Hur många dagar klarar man sig i den mörka kalla hålan som dom så snällt förser oss med?" /Johan Uhlin

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker du ska sluta kalla folk för horor, jag vill inte kallas det iaf. Och sen ett tips till, gör något istället för bara klaga på Idol, det är bara ett tv program, det är inte så att hela världen går under p.g.a att det sänds!

2009-04-15 @ 11:54:09
Postat av: LaRs

Håller fullständigt med Linnea, dessutom lever vi i ett fritt land och inte i en diktatur med en massa kommunister.

2009-04-15 @ 12:50:19
Postat av: AlbIN

Fan vad dom över whinar?

2009-04-15 @ 16:23:27
Postat av: Johan

Joo.. För visst roar det många! Och pengarna skulle ALDRIG kunna spenderas på bättre sätt?

2009-04-15 @ 17:31:28
URL: http://arthur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0