Sjuklingens klagan

Jag tänkte skriva lite om ingenting. När jag skulle logga in så stod det från denna sidas mest lästa blogg "Hugo, 19, blev den rätta för Rosing!"

Den personen som skrev det  tycker tydligen att det är bra att våran kära Linda träffat kärleken. Jag vet utav en händelse (Det stod i samma stycke) att Hugo är fyra år äldre en Lindas dotter. Romantiskt! Jag älskar sådant här! Det är saker som gynnar samhället, pengar som läggs ner på att producera serier om kändisar (Som ingen kommer ihåg varför dom är kända i huvudtaget) som ska hitta den rätte! Det är säkerligen massvis utav människor som tycker det är interisant, dom tre kan dra åt helvete!

Äckliga människor som inte bidrar borde inte visas på tv i annat syfte en för folk att skratta åt.
Visserligen så kan man nästan skratta åt detta, dock vet jag ej om det fungerade så för mig...

Nä, med mitt nya vunna hopp på människan ska jag nu gå ner och skära mig, ta femtio sömntabletter
och titta på "Vänner"

Dagens samhälle är perfekt!

Kommentarer
Postat av: Kussen

Tack! Äntligen nån som förstår. Man kan ju undra hur länge de kommer att hålla i längden (!!)

2009-04-02 @ 12:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0