Tjejsimulator

Puss på er kära bloggläsare!!! XD
Idag så klev jag upp och ringde sötaste<3333 Alltså Merima då! XP

Vi kom på att vi skulle in till stan och prova kläder! :D:D
Vi for in vid nio för att hinna se allt! Väl där gick vi på jambo och drack en latte! Men en var såååååå stark!! XP
Sedan blev det Hollywod! <33
Jag hittade finaste bootsen alltså! Gud, bara 750 spänn också! Jag bara "Åhhh"
Jag har redan två likadana, men jag har fortfarande plats i garderoben!! XP




Jag testade även en klänning! Men jag kommer nog att se fet ut i den! :O :S Shiiiit snälla kommentera!!!


Dagens enda köp efter sju timmars tittande resulterade i dessa snyggingar!


Jaja, jag köpte även hårfärg! Samma blonda! :D:D <333!!!!!!!
Sedan gick vi till Subway och åt macka, så nu känner vi oss feta!! XS
Menmen, nu ska jag titta på Greg´s anatomy! Eller kanske Twilight! Åhhh!! Robert Pattison är så jävla snygg!!! :D:D:D:D:D<333333333!!!!!!!!

Pusspuss! Hejdå! Älskar er!! <3333!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah! slutet passade inte rätt så bra ;D XSsXDdxDxDDxxDxDX

2009-04-02 @ 08:25:34
URL: http://www.redtube.com
Postat av: Johan (Ägaren av blogghelvetetttt!!"#)

Äcklehora! SKriv vem du är för i guds namn!

2009-04-02 @ 11:24:00
URL: http://emasund.blogg.se/
Postat av: Anonym

DIN MAMMA ÄR JAG!

2009-04-02 @ 17:12:15
Postat av: Ki

Nu överdriver du nåt sjukt. Det där är inte tjej, det där är 12-årig fjortis.



Och det heter inte Greg's anatomy. :P

2009-04-02 @ 20:18:27
Postat av: Johan

Jag gillar att Ki motbevisar mig efter vad är det..? Jo! En sekund!

2009-04-02 @ 21:26:34
URL: http://arthur.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag vet inte om det är den optimala tjejen du har valt. Det var väldigt underhållande att läsa, men den tjej du har valt är nog det som Ki skrev, en 12-årig fjortis, det kan nog klättra högre upp i åldrarna, men inte mycket, eller är det en riktig blond fjortis så kanske...

2009-04-03 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0