Sjukling sjukling gå och dö.

Annika Dahlqvist är namnet på en "fettdocktor" som Aftonbladet så snällt skriver.

Hon är övertygad om att hennes diet, den såkallade "LCHF-Kosten" är vaccin nog emot svininfluensan. (Ja folk, det handlar om det igen.)

Då frågar jag mig nu lite sådära trött.
Varför bråkar folk med henne?
Visst, det är löjliga påståenden hon kommer med.
Att hon och andra som går på dieten alldrig blir sjuka utav virus.
Det är måhända en smula överdrivet.

Men ska vi tvinga henne att ta vaccinet?

Jag menar.. Det håller sig i sex till nio månader, det är inte bevisat att hjälpa och det kan ha bivärkningar.
Vill hon inte ta det så tycker jag hon ska slippa.

Jag personligen känner inget behov av vaccin.

Men mig ska vi inte räkna med.

Jag blir inte sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0