Namnlös


Allt du har att säga, är att jag betyder allt för dig
Men proggig musik och dylikt, är ingenting för mig

Förbannat svårt ska det vara
Att sluta upp med allt tok
Någon jävla gång får du se min högerkrok

För att sumera det hela, du kan gefan i att spela
För i slutändan spelar inget roll
Förutom att tjäna som ett girigt troll

Den sista gränsen är sedan länge korsad
Skam för dina ursäkter
"Men snälla vännen, jag är ju bara människa"

Allt är ditt fel, ingen annan är att skylla
Ingen faktor kan jämmföras med dig

Jag mår illa varje gång jag ser dig
Dina lögner och ditt svek väger inte upp för ditt sköna yttre

Så släpp charaden med någon jälva pushupp
Du är åt helvete i allafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0