Dagen vi alla har väntat på.

Ja, nu har det gått en månad sedan jag startade detta experiment. Till er som är nyfikna, det var inte så jättefarligt.
Och till er som vill höra hur det "Gick" (om ni fattar min mening.) Så säger jag bara FUCK OF! Det blev som jag spått. Snabbt och kladdigt. Problemet låg mest i att jag var så osugen på det.. Men det gick endå.

Nu sitter jag utan experiment igen. Förslag kan lämmnas på kommentarer, om dom är bra.

Vill äver passa på att säga till er som inte vet. Musikdirekt på söndag, 16.00, Bg i Hudik. Bär röda kläder för att visa oss stöd.

"För att avskaffa krigens oundviklighet måste man förinta imperialismen.
//Josef Stalin
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0