21.26

Kom alldeles nyss hem från gårn.. Det var kul.. Men skjönt att komma hem.

Inatt somnade jag utav misstag.. Jag sov i ca 4 timmar innan jag vaknade utav väckarklockan.. Vid tillfället satt jag vid datorn. Det var inte den skjönaste ställnignen jag upplevt.

Jag tror jag hoppar av detta projekt nu, jag mår välldigt dåligt. De enda gångerna jag är pigg är när jag fått i mig socker, vilket ochså leder till att jag blir alldeles skakig utav sockerkicken.

Jag tror man kan konstatera att människor inte är bygda för att vara vakna hela dygn.
Den totala tiden jag sov var Ca: 68 timmar utan någon sömn. Jag sov sedan i ungefär 4 timmar och sedan har jag gått i skolan och sedan varit på gårn.

Godnatt.
Ψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0