Dessa jävla experiment!

Det har kommit till min uppmärksamhet att folk visar ett visst intresse för mina skojjiga samhällsprojekt.
Detta leder ochså till att det kommer önskemål. Vissa sämmre en andra.
Men jag ska vara en snäll individ och göra det som Johan Ek (Eller något jävla träd va det.) Ni kanske känner honnom från Objuden Gäst?

Ok. Nu till saken.

Experimentet går ut på att jag inte får ha den så kallade "Johans privata stund" För er som inte vet vad jag menar eller bara är allmänt dumma, så blir det inte något mys med "Lena Handén"
Okej, jag vet att vissa som läser inte kommer att läsa mellan raderna.. Jag ska inte runka på 30 dagar. Borde inte vara för svårt?

P.S Sponsring till mitt sommar projekt eller "Hb dieten" Gäller fortfarande. Ska det bli av måsste jag ha pengar på ett eller annat sätt...

Tack för mig, nu går jag och run.. Fan.. Tittar på tv eller något annat..

Kommentarer
Postat av: lAsSe

Jag hoppas att ditt samhällsprojekt går bra, men vad jag inte förstår är vart dina blåsor i händerna kommer ifrån? Det kan ju knappast var från vedbärningen.

2009-03-23 @ 13:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0