Ingen vill veta vart USA planerar att köpa sin tröja! (Klockan är 03.46)

Asså.. Nu när man inte har sovit så mycket så kommer man på saker.. Tillexempel:

Den 11 september 2001 så förstördes ju typ 2 hus i usa.. Hemskt många människor dog, vilket isig är sorgligt.. Men det jag inte förstår är varför det är så jävla mycket snack om det.. nu pratar jag inte om att man ska skita i att det hände, men folk gråter bara den 11 september varje år för terrordåden... Annars på dom återstående dagarna på året så tänker inte mycket folk på att det skedde... Så nu frågar jag. Varför ska folk bry sig den 11? Liksom om dom endå inte bryr sig men vill vara artiga genom att hålla en tyst jävla minut varje år på den dagen? Det tycker jag är fel, dom borde väll säga som det är
"Era feta svin, ni får faneme skylla er själva." (Och där menar jag inte att dom människor som misste familj/Dog förtjänade det. Men borde vara väckarklocka för usa) Om ni nu ska envisas med att lägga er i allt så får ni ta er egen del utav kakan.. Ät och var mätt för fasiken! Det hjälper inte heller att åka och skjuta sönder städer, barn, kvinnor och män där heller... Jag tror iallafall jag skulle ta illa  upp om dom dödade min släckt och sprängde mitt hus.

Sedan att just den dära muslimska extrema fundamentalismen som gjorde terrordåden ochså är dumma i huvvet är en annan femma...

Min tanke är att världen borde bli mer "Röd" så att säga... (Och nej usa, inte utav blod)

P.S. Jag har druckit massa energidricka, det kan hända att denna text blev virrig, men jag älskar komunism.. Och gammla krigsfilmer...
Tror fan jag ska titta på "Örnnästet" Den är bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0