Norska historier.

På senare tid har jag värkligen lärt mig värdet utav Danska porrnoveller. Följande episod är skrivet utav signaturen: "Bleia"

Läs och njut, men se till så att eran sovrumsdörr är låst och reglad, vill ju inte att något pinsamt ska innträffa!

Alene hjemme hele helgen. Kom hjem fra jobb, sprang rett opp i skapet og fant frem babyutstyret mitt. Tok på meg to libero, en tykk innleggsbleie og bleiesnipp, en rosa strømpebokse med barne motiv, boddy, smekke og sutt. Drakk en god del så jeg ble veldig full. Sovna på gulvet i stua, plutselig våkner jeg av att døra går opp, det var Heidi og Tove, to arbeidskoleger. De begynte å le. Hva er det du driver med svein? Hvorfor har du på deg bleier og baby klær? De kom og dro meg opp. Jeg kjente bleia var kliss våt, viste ikke va jeg sku gjøra, men begynte og grine. Slapp av, sa Tove. De dro meg med inn på soverommet, der lå det og fløt av baby klær, plastruser, snipper, bleier, sutter og tåtter. Legg deg ned på senga Svein. sa de strengt. Jeg tørte ikke annet. Heidi kneppet opp min body, dro ner strømpebuksa, så jeg lå i bare bleia, mens Tove tok bilder. Bleiesnippen blei knyttet opp. Løft på rompa, sa Tove og dro frem bleia, den var det mye tiss i, sa hun. Ser jammen ut som du må ha på nye, fortsatte hun. Hun fant to libro og tre innleggsbleier, smurte og pudret meg på den barberte tissen, ser jo ut som en baby-tiss, den lille tissen din, sa hun. Hun dro opp bleia og knøyt bleiesnippen på magen og ryggen. Reis deg, sa hun. Hun tok en barnslig shorts med seler som kunne låses på ryggen, som ikke gikk an å ta av. Så fant jentene en stor joggedress og dro på meg. Med shorts, bleie og joggedress, dro de meg med på hytta til Heidi. De hadde pakket med alt baby utstyret i en bag og ba meg bäre bleiepakkene ned til bilen. jeg var livredd for å møte noen, men det gikk bra. Endelig var vi på hytta, da dro de av meg joggedressen og sa: Nå skal du väre en liten bleiebaby hele helgen. Jeg spurte forsiktig Tove om hun kunne låse opp shortsen for jeg måtte på do og drite. Men hun bare lo av meg og sa: Du kan bare venne deg til med og skite i bleien din, for alle små babyer gjör det i bleia og sån ble det. Jeg måtte skite i bleia hele helgen til vi kom hjem. Jeg trodde dette var over når vi kom hjem, men nei! Tove sa: Heidi kommer og kler deg klar til å gå på jobb, noe som jeg nektet iherdig på. Men da sa Tove og Heidi at de skulle legge ut bildene av meg på internet. Så nå har jeg brukt bleier i et år og har ingen kontroll lenger...

Tack Bleia för detta mästervärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0