Carve

"They are doing something rather curious with the parts of the body in a way we don't fully understand."

Vi börjar detta innlägg med ett citat.

Det åskade idag. Jag gillar åska.
På något mystiskt sätt så börjar man fundera på saker, som man vanligtvis inte gör.
Kanske det är för högtrycket, eller något sådant skit.

Jag har idag fått lära mig att Cannabis är välldigt farligt. Alla som testar det, enbart en gång kommer att ta heroin. Och 90% utav dessa kommer att bli beroende.
Att bropå heroin! Viste du, att det inte finns någon människa, och har heller alldrig funnits, som har börjat med att testa det?
Dom har alltid tagit något annat före. Det går inte att börja med det. Man måste ha gjort något annat tidigare.
Tro mig, jag har ju ingen fakta om detta.. Men alltså, det stog i HT...

Vi slutar som i början. Täckta i blod.

"kärlek är en temporär sinnessjukdom, som endast kan botas genom äktenskap."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0