Kenza!

Kenzas blogg är ej längre på första platts. Careface.

Hur kommer det sig att alla som bloggar på denna sida är idioter?
Mode? Hur ens dag varit?

Jag kan säkert skriva om det jag med.
Men jag är inte dum i huvet.
Inte heller flicka.

Det är mest flickor som bloggar.

Men dom är ganska kassa.

Jag vet en flicka som har en blogg jag följer.

Varför skriva om mode, när man kan skriva om roliga saker?
Ta pantionärer som exempel. (Jag får ej prata om det, ok)

Men visst ser man sig själv där. Dom delar min syn på livet. Vill bara att människan ska dö ut, lika som mig.
Sitter och surar, kastar gröt, gör illa någon snäll sköterskas finger, bara för skojjs skull. Efter frukost sitter man kvar och klagar. Stjäl en sockerbit. Klaga lite mer.
Lunchen! Dagens höjdpunkt. Sulla för allt du är värd (Vilket inte är något, för så tänker vi gammla) Släng skräp i naturen också. Hellst mitt i lunchen. Sedan så klagar vi lite. Hostar lungorna ur oss. Klaga lite till.
Sedan spenderas övriga dagen med att längta tills man får gå och sova..
Kanske.. Om man har tur.. Så slipper man vakna igen.
Precis som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0