Ruination

Det har kommit till min insikt att jag hammnat i lä i mitt skrivande.
Tråkigt?
Skönt?
Bissart är ett roligt ord, som jag sällan stavar rätt till.

Job For A Cowboy har släppt ett nytt album.
Jag beställer det nog.
Tillsammans med Söndra och Härska, med Totalt Jävla Mörker.
Heck, jag tar nog A Natural Death med HORSE the band också.

Kostar en slant, men jag har jobb, som en sann kommunist.

Annars är flickor trevliga ibland.
Men dom kan gå överstyr.

Forsa kan vara ganska skojj.
Men dom kan gå överstyr.

Vi har ju iallafall Rosenborg.

Och sms.

Men synderna gnager på, äter oss innifrån.
Sliter sönder det kalla, tomma intet som är mig.
Hur länge klarar man av att hålla masken, när den skär oss i ansiktet?
Det blev mörkare ju längre ner man kom.

Och i slutändan.
Det enda som står att finna.
Ond bråd död.

Men vi har iallafall Rosenborg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0