Statistiken är inte tillgänglig för tillfället.

Haha, det är fest varje dag!
Tur att man inte blir bjuden iallafall.
Det kommer att bli jobbigt.

Jag är naken nu, utifall ni undrar.
Ska ut och springa till mitt berg.
Det kommer att bli jobbigt.

Hur får man med mobilen?
Och sina tankar?
Det kommer att bli jobbigt.

Jag hör önskemål.
Ska jag svara på dom?
Det kommer att bli jobbigt.

Men alla vet vi vid detta lag att det är väldigt uppfriskande med skogsspringning helt naken klockan halv två.
Daggen som busigt rinner längs kroppen, svetten, luften. Själva skogen talar till en.
Kanske det hjälper, mot jobbiga tankar och för mycket tid till händerna.

Men... Det kommer att bli jobbigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0