Hur dagarna går.

Det är ganska långtråkigt såhär på vintertid.
Vissa kommer på olika metoder till att roa sig, tillexempel datorer och tv-spel.
Detta är enligt mig inte ett bra sätt att brottas med tiden.
Istället för era 3 timmars datorsittande borde ni istället ha sex!
Då menar jag inte "Gulligull sex" med massa pussande och kramande.
Jag snackar om "Pang på sex" Sådant man blir svettig utav.
Det ökar vällust, hällsa och bäst utav allt! Tiden går.

Så min slutsatts blir att ni enfaldiga singlar parar ihop er över vintern.
Bädda ner er i sängen och starta maskinerna!

Och när ni så smart fått vintern att gå, så blir det snart sommar.
Det är tid för kärlek.
Åt och mys, tälta med sommarförälskelsen, grilla och bada.

För snart blir det vinter igen...

Kommentarer
Postat av: yngve 13

Håller fullstänigt med dig, bättre pang på på vintern änn en onödigt full fruktskål som tysken sa om du förstår mig, sa lappen från norra finland som var född i norge men hade ett asiatiskt utseende med amerikanska läppar å en dansk näsa.

2009-03-31 @ 16:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0