Blogg

Jaa, kära läsare, ni växer i anntal.

Jag lever ett tråkigt liv. Det händer sällan spännande saker.
Mosters dokusåpa till liv, fritidsgården.
Osäkerhet gällande allt, fritidsgården.
Sitta frammför datorn, fritidsgården.
Smsa med människor, fritidsgåden.
Spela musik, fritidsgården.

Jag har visserligen saker som piggar upp också, men jag vill ha mer, bestående saker.
En träff med vissa människor är trevligt för tillfället.
Sedan hör man inte av dom på "lång" tid.
Har jag gjort något fel? Vad tycker hon?

Men skolan ska ha pris tycker jag, dom är snabba med att fixa folk till diverse saker.

Tur att jag har er käre läsare, ni kanska kan lära er på min spännande resa.
Och undivka frammtida problem. Ring, eller skriv om något är oklart. Jag förklarar för er,
Om allt ni vill veta.
Lovar.

Kommentarer
Postat av: Johan!

Du för gullig du!

2009-05-13 @ 20:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0