Eva och hennes skäggvisa lärare.

Ajdå. Det går inte riktigt att beskriva på min käre blogg. Visserligen förespråkar jag att man skall vara öppen, och inte ljuga. Men är det alltid så lätt? Kanske man frågar sig det.
Mitt svar är nej.

Men förhindrar det verkligen dig att försöka?

Det är jobbigt nu. Hemskt jobbigt. Det vore skönt om det jobbiga tog slut snart. Jag blir trött utav detta. Och inte på ett bra sätt.

Men för att jag ska slippa det jobbiga. Behöver jag få klart för mig i vissa saker. Och dom sakerna kan jag inte få klart för mig. Inte förens dom jag ska prata med hör av sig. Det är deras tur nu. Jag väntar. Och undertiden. Kan jag ge hän åt min mer tråkiga sida.


Så sluta med era lögner, och sluta med erat svek.

Även om ni läser eller ej. (Det kan jag inte veta.) Så sluta.

Ni naglar fast mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0