Hahahahahahahahah haha hhahahaha!



"Sådär ser t-shirten som Tokio Hotel (Bill Kaulitz, Tom Kaulitz, Georg Listing & Gustav Schäfer) designat för H&M och deras kampanj "Fashion for Aids" ut! Den börjar säljas i H&M-butiker världen över den 28 Maj. Jag kommer definitivt att köpa en!"

Hahahahahahahahahahahah hahah hahahahah hahahahahaah.. HAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHHA HAHAH HAA! Haa..

Hehee... Heheahahaha... Hahameahahaha! HAhasahaa... Haham hehee... Gud, kan inte sluta! Hahaa hahahaha.

Bara jag som finner detta roande? Haha, gud, jag gillar kläder, specellt dom som flickfavoriterna Tokio Hotel har gjort!
Ser ju ut som dom har Aids för fasiken! Det är sådanthär som får mig att uppskatta musiker för musiken!

Nu ska jag lista ut hur man lägger upp bildhelvete...

Jag lyckades! Fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0