Is this a blessing, or a curse?

Jag börjar misstänka att livet är ganska trist... Gör jag mycket annat en att vänta?

Idag åkte jag till Söderhamn med Kalle.. Spännande.
Väl hemma hamnar jag framför datorn. spännande
Sitter och laddar hem The Chariots nya album. Spännande.
Skriver lite på bloggen. Spännande.
Tankat klart. Lyssnar igenom och spelar harpan. Spännande.
Skriver sms. Skirver på msn. Skriver blogg. Skriver på bdb. Skriker snart av tristress! Spännande.

Men vi har ju alltid roligt förr eller senare. "Det är vår, fullt utav känslor, känn vårkänslan!"

Joo... Visst... Tack för den, du som vet och förstår...

Kommentarer
Postat av: Anonym

IT'S A MOTHERFUCKING CURSE! :@ ALL FUCKING POWER TO THE ALMIGHTY JOHAN!

2009-05-05 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0