Mitt sinne går itu.

Usch, denna förvirring stiger mig åt huvet! Fan, jag har ingen aning om vad jag vill, vad jag bör göra... Hur är det med alla faktorer i mitt problem? Har jag fått fel information? Luras folk med flit, eller har dom bara fattat fel..?
Detta äter upp mig, och det är inte bra att bli äten. Speciellt inte nu...

Jag ska brygga ett elexir, ett elexir som löser alla problem. Oavsätt om det är krig, svält eller kärlek, så ska det hjälpa.
Men ser jag något syfte med mitt elexir? Det är lättare att hata allt, en att älska allt. Och jag har lärt mig, att man inte kan mixa detta.
Utom i mitt elexir...

Kommentarer
Postat av: björn

vem är det som ljuger för dig?

2009-05-29 @ 14:52:15
Postat av: björn

och vem är yngve 13? han verkar vara jävligt irriterande

2009-05-29 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0