SUKA!

"1. Vilket är vårens hetaste plagg?
 2. Vem inspirerar dig mest?
 3. Vilken låt/musikstil skulle passa bra att spela när du går ut på stan i din favoritoutfit?
 4. Vad skulle du helst ha på dig på årets stora vårfest?
 5. Vad skulle du absolut inte ha på dig i vår?

 Emma
 1. Har inget speciellt plagg som jag tycker att man ska satsa på, men ljus sliten denim och pudriga "nude"färger kommer stort. och markerade axlar såklart!
 2. En mix mellan karaktärerna i "en kärlekshistoria", coco summer, jane birkin och kate moss.
 3. Black velvet med Alannah Myles
 4. Skinnbyxor, höga klackar, en slapp tshirt och ett stort halsband. när kylan kommer värmer jag mig i en jeansjacka.
 5. Ingenting! det finna alltid ett humör för varje plagg."

Suck...Det finns saker i denna värld som får mig självmordsbenägen... Mitt hat till flickor grundas här. Inte alla flickor är idioter. Bara 5% sedan är 90% sådana som vill passa in, och därför spelar dumma. Övriga fem procent går att prata med. Men inte hur länge som hellst.

"Every ciggarette looks like it was made by god, rolled by Jesus and moistened shut by Claudia Schiff"
 
//Okänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0