A) The view from here is...B) A brick wall


Jag tog med mig fem mandariner upp hit. Upp hit är mitt rum för er som inte vet det.

I mina fem mandariner var det 27 stärnor. Jag vet inte om man stavar stjärnorna i mandariner så. Men jag hoppas att ni förstår vad för stjärnor mina mandariner innehåller.

27/5= 5.4 Om vi tänker att en mandarin innehåller, enligt min uppfattning nio klyftor så blir det 5.4/9=0.6 per klyfta.
Detta leder till att jag i regel får en stjärna per klyfta jag äter. Eller varannan. Ibland innehåller dom mer än en stjärna. Jag åt faktiskt en med fyra stjärnor i.

Matte sägs vara logiskt.

Livet sägs inte vara logiskt.

Matte är en del utav livet.

Saknar det logiska logik i mitt liv.

Blir jag förtvivlad?

Kommentarer
Postat av: Ki

Du kommer inte få rätta läxor åt våra barn ^^ Kärnor. Iofs tror jag inte du kommer klaga jättemycket om du inte får rätta läxor. Det du inte vet är att du istället kommer få typ DAMMSUGA

2009-11-25 @ 16:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0