Musik

Jag vet att jag kanske inte borde prata om det.
Vi har precis haft konsert. Det gick väll bra.
Två lunch-konserter och en för föräldrar på kvällen.
Jag kan inte hjälpa det, men jävlar vad jag blev uttråkad.

Visst är det roligt med musik.
Men varför ska jag alltid hamna i de tråkigaste och segaste låtar.

Usch, jag avskyr mig själv för att jag ens skriver om något så irrelevant.

Men jävlar.
Jag får riktigt dåligt självförtroende.
Vilket jag inte ofta upplever.

Så jag simmar på djupt vatten...

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi är många som tycker skit synd om dig somm bara får spela på skit låtar!!!!!

2009-11-14 @ 23:56:37
URL: http://fridakristinaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0