Livslyft

Det känns roligt i min kropp.

Idag såg jag en tjock flicka på busstation. Hon var verkligen jättettjock.
Med sig hade hon: En 1.5 liters coca cola. En stor chokladkaka och en chippspåse.

En underbar måltid.

Jag har pratat lite med folk. Sätt på reklamer och läst tidningar.

Nu behöver vi snart inte äta annat än socker. Ty kosttillskottens tid är snart inne.

Överallt hör man att vi är så dåligt närda, att vi missar viktiga vitaminer och minneraler. Dessa ska vi få i oss genom diverse piller. Låter bra.

Jag menar. Istället för att ge fan i mat som inte uppfyller våra behov och att äta det som vi bör göra, kan vi alltid fuska och ta piller. Dessa piller är ju alltid bra, varför annars skulle de vara så dyra?

Köp lite tid på en komersiell skitkanal,
ljug och manipulera för en hög summa pengar.
Stora hjältar sniffar eran jävla produkt,
med ett stort flin utnyttjas små glin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0