Flintskalliga mormödrar.

Alla har vi försökt förklara kärlek till någon annan.
Mitt blev i form utav det blygaste försök till konversation jag hört talas om.

Men livet är roligt. Man kastas runt i världen som lortiga underkläder i en tvättmaskin.
Har man tur så blir man ren också.

När man blir gammal så dör man kanske.
Men det är inte bara gammla som dör.

Jag kommer nog att ringa på din dörrklocka, ända tills du släpper in mig.
Jag kan inte längre avgöra, vart du slutar och vart jag börjar.

Så bry dig inte om mig, dansandes med min flicka.
Hela min avsikt, verkar vara att misslyckas i denna värld.

Sex utav mina närmsta vänner, kommer att gräva ett hål i marken.
Alla mina minnen, sänks mjukt ned.

Men livet är en subba.

Om hon ändå vore min subba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0