The Fox, The Crow and the Cookie.

För att lyssna på spännande musik samtidigt som du läser här så kan du kopiera in denna länk --> http://www.youtube.com/watch?v=bMfSu8WBOv0 in i din webbläsare. Du kanske vill följa med i musikvideon, för den är också cool.

Annars händer inte tusen saker.
Jag spelade med mitt coola band Kreativt Oljud i lördags. Det var roligt, som det brukar vara. www.myspace.com/kreativtoljud

Jag har kommit underfund med att man kan ta vara på lite roliga saker som inte händer varje dag, men åtminstonde någon gång i veckan. Jag menar, man kan ju inte deppa ihop totalt. Det vore urfånigt.

Denna vecka blir det vidare skratt åt Oskar Henkes tokiga skämt om Pira.
"En gång åt Pira 20.000 cheddar-dipp på mcdonalds."
"När Pira är riktigt hungrig, vilket han ofta är, så tittar han upp på himmlen och suger in, han försöker nämligen sluka pluto."
Han är rolig.

Det blir även lite tid till att repa med ett annat band jag spelar med, vi heter Argast i Stan. www.myspace.com/argastistan

Karantän, säger jag bara, Karantän. Håll öron och ögon öppna, man vet aldrig vad som sker.

På onsdag har jag hört att det är St.Patriks day. Det är festligt. Jag och Adam har läst på att man mest lyssnar på säckpipig musik, äter god mat och dricker öl då. Vilket vi också tänker göra.

Det blev ett gladare innlägg än på länge, jag får ursäkta om så är fallet. Jag kan trösta er med att jag snarare inte orkar skriva om alla skitiga människor som skitar ner på denna skitiga värld.

Ner med systemet, all makt åt Tengil, död åt Bush och allt det dära...

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag och Bizz hade en givande smsbattle idag, där ett par nya pärlor kom fram. Till exempel "Pira har tolkat uttrycket 'larger than life' fel", "När Pira bar högklackat upptäckte norrmännen olja", och min personliga favorit "Pira är fet".

2010-03-18 @ 11:33:02
URL: http://oskarhenke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0