Dagen jag säljer min själ kommer att vara tisdag.

Ett riktigt feberyrande har varit mina senaste två veckor. Har jag inte feber så kan jag inte sova. Sover jag inte får jag feber, vilket leder till att jag inte kan sova.

Jag och Lina brukade prata om onda cirklar. Detta kan nog beskriva en ond cirkel bäst
Nej, det stämmer ju inte. Det är faktiskt inte en cirkel. Dessutom är den ju knappast ond.
Men röda saker är oftast onda. Se på djävulen. Han är ju röd.
Rött är så bra i politiken vill jag lägga till.

Förövrigt händer inte mycket. Jag har inte ens ett band att spela i. Kanske jag kommer få ett band snart. Men det får vi se.
Och jag sitter vid min dator och blir förbannad på att folk aldrig uppdaterar sina bloggar.

Sedan ser jag att min blogg är mindre full än mitt konto på banken. Vilket inte är sjukt svårt, eftersom jag har så mycket pengar. Det är rätt, jag har gått och blivit rik under sommaren.
Det hela hände på Payala. Där jag och Patrik drack öl en kväll. Jag fick visserligen inte pengar för det. Men mitt arvode ökade med 400%

För att gå till lite mer seriösa vidder så tänkte jag ta adjö av er killar och tjejir. Det har varit en ärorik tid vi har haft tillsammans du och jag.

Nu kliver jag av bussen och märker att min följeslagare tar fram sin Ipod.

(Och nej, jag lägger inte ner bloggen, tar inte heller livet utav mig. Jag menar bara att stänga detta lilla avsnitt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0