FB

Det finns nog ingen som ler lika brett som mig, åt ett brustet förhållande på facebook.

Visst kanske jag låter elak, det är ju inte att förhållandet är slut som är roligt.
Det roliga är allas reaktioner.

"Men gud vad tråkigt!!!! :(:(:("
"Vart finns ogilla-knappen?!!?!?!?!"
"Detta var ju hemskt! Ring mig om du behöver prata! :-("

Tja. Förlorar jag min tjej/kille och det givetvis syns på facebook, så är den första reaktionen att ringa till dig, du som bryr dig såpass att du skriver det här.
Nej, jag vill kanske inte att du ogillar detta.
Jag kanske faktiskt valt att posta mitt sociala liv här, men du behöver inte kommentera varje jävla grej som händer.

P.S
Ligg inte med min brud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0