Aftonbladet.

Det händer kanske lite väl sällan att jag skriver något här.
Jag skyller på vulkanen på island.

Men det har kommit till min uppmärksamhet att våran kära kvällstidning Aftonbladet har fortsatt att skrämmas.
Lite småbusiga har dom ju alltid varit. THC, Fåger/Svin-sjuka, TERROR i sverige.
Jag känner mer och mer att världen går åt skogen. På ett dåligt vis. Iallafall om man ska tro det man läser.

Global uppvärmning. Stackars isbjörnar och Holland.

Dock kom något idag, som, för mig, är väldigt skrämmande om det stämmer. Tydligen ska plastmattor (Som ibland finns i barns rum) vara giftiga. Det är ju gifter som EU godkänner, men ändock gifter.

Och då är frågan. Kommer alla barn att dö nu? Och om dom gör det, vem ska jag då ligga med?

Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13147159.ab

(Det ser roligt ut att källhänvisa till Aftonbladet.

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0